Oh, ibuuuuu..!!!

Sunday, May 3, 2009
Td baca entry member..Touching cerita kat dalam entry tu..Besarkan pengorbanan ibu kita..Dulu zaman2 memberontak tu selalu kata mak bapak x faham apa kita nak..Tapi sekarang nie bila dah jadi mak orang nih..Baru la sedaq, yang x faham tu bukan mak bapak..tapi anak2!! huhuhu!!
Contohnya aku nih..biasanya aku lebih open dengan mak aku berbanding ayah..ya la, sentuhan ibu nie lain sikit dari bapa kita kan..Pendekatan mak2 ni lain sebab they all lebih lembut dan lebih berhemah..Kalau dengan ayah, segan ar..malu some more..so, to all fathers jangan kecik hati or jeles na..hehehe!!
Frankly speaking, aku x tau la apa jadi kalau mak aku x dak..sebab Mak la yang ajar aku segala-galanya..from A-Z! Nasihat2, tunjuk ajar dan pengorbanan dia pada kami adik beradik memang precious sangat..X terbalas rasanya..sayang mak aku sangat2, muaaahhhh!!!
Anak sedara ngan mak aku, Hjh. Rokiah bt. Jarkhan
Untuk mak: Semoga dipanjangkan usia dan bahagia selalu..terima kasih untuk segala-galanya..kami semua sayang mak, muaaahhhh!! Selamat Hari Ibu...!!


0 pssssttt...!: