Kelam kabut ke laut...

Thursday, May 21, 2009
Fuhhhh..penat melayan hero kecik sorang nie..!! sekarang macam2 benda dia nak buat..ada ja la idea yg appeared kat kepala dia..lately nie asik sibuk panjat kerusi kat meja makan nun..dah sibuk mengalahkan org tua dah hah..macam macam dia nak explore..kekadang sampai pening kepala aku..tapi kekadang lawak pun ada gak...hehehe!!!

Itu kerusi..kalau dulu grill kat pintu depan tu dia bleh panjat skit2, sekarang nie dah over dah..siap bukak sendiri tempat lock tu..semua halangan pun dia dia redah ja..paling huru hara time tengah mengemas..kita kemas sini..dia pun tolong sekali..in a way tu bagus sebab niat dah ada, nak tolong mamanya..tapi tulah, konsepnya ja yang terpesong skit..dia kemas sesuka hati dia la..baju dia yang dh aku letak dalam lemari tu dia keluarkan..huhuhu!! bila kita p dekat terus dia tinggaikan..lintang pukang lari ..hehehe!!! Letih mama! (letih mengemas+ letih ligan Naufal)


Ni aku snap masa dia sibuk dok try safety glass abahnya..posing bukan main!


Walau letih macam mana pun, aku suka sebenarnya..keletah dia la yang buat aku happy..lari sana sini pun x pa..jangan tergolek sudah..hehehe..dan aku rasa parents yang lain pun rasa gitu jugak kan..kan..? Halangan apa pun mesti kita redah..mesti kita sanggup hadapi demi insan2 tersayang, ya x?..kasih sayang yang tiada batas dan sempadannya kan..

2 pssssttt...!:

  1. D'aNie said...:

    grow up time....letih tapi happy,tol x:)
    camtu la anak bujang sorg sy pon,asyik nk nyebokkan diri yg kenit tuh..

  1. yalah..semua benda nak di'try'nya..letih memang letih..tapi bila tengok dia ja terus hilang segalanya kan..magic!