Hujung Minggu..

Monday, May 25, 2009
Erm..pada yang follow mungkin dah tau kot kan yang Hubby aku balik last week..Tau x, berjalan sakan kitaorang tau..nak tercabut kaki rasanya! flat trus!! walaupun dis wik aku sibuk skit ngn activiti sekolah (Koko & tuition) tapi tetap jugak keluar..mesti! kiranya memang ambik kesempatan betui..masa memang fully utilize..best sangat!!! walaupun a bit letih sebab terpaksa rushing sana sini dan macam kelam kabut skit, kami tetap happy..Lagipun bukan senang nak spend masa sama2 as a family...ya x?
Naufal pun ada abahnya, makin sakan.."abah".."abah" ja memanjang..jeles i tau!!..kiranya aku mcm relax skit la dis week..abahnya mengasuh! Merap sungguh Naufal ngan abah dia..Terus aku teringat kes x lalu makan tu..Entah2, Naufal rindu sangat kat abah dia kot..Sebabnya, 2-3 hari nie makan ja..nak2 lagi bila abah suap! laju ja dia makan..dan bila tengok dia makan tu, aku jadi suka..hilang sekejap risau dia x lalu makan haritu..
So, berbalik pada hal jalan sakan tu td..first day hubby kat sini kitaorang p sunway piramid..dah lama x p sana..last pun masa few day b4 aku bersalinkan Naufal, masa tu ada berbuka puasa ngn member2 sekolah menengah dulu..Jadinya, balik sekolah je dapat rest jap..sementara tunggu hubby p semayang jumaat..balik ja semayang jumaat, terus keluaq!
P jalan sekitar subang jap, coz Hubby nak cari barang..then baru lepak sunway..
Naufal sibuk nak order..Nasi Ayam 1 bang!
Sibuk ngan abahnya...Aku?Huhuhu!!!
Letih berjalan, nak keta pulak!
Habis ke sunway, esoknya tu (sabtu) lepas aku aktiviti kat sekolah..kluaq lagi...Stop kat tesco setia alam ja..isi perut weh, lapaq!! perut pun dah kenyang, hubby ajak pegi KL..nak survey barang katanya!..Dah satu hal pulak..kapar-setia alam-shah alam dan akhirnya KL..cari punya cari x jgk jumpa..dah dekat kul 5 tu pegi gombak pulak..
Akhirnya, jumpa jugak! Syukurrrr!!!Hampir krem dah kaki aku dok ikut dia cari barang..huhuh!!! Naufal x yah ckp la, dah berapa kali bgn-tidoq-bgn dah! Dekat kul 7 sampai umah..then lepas isyak, dalam kul 9 tu kluaq balik sebab nak beli barang dapur..hehehe! Adventure tu!!!
Tesco Setia Alam, lapaq!!
Esoknya, lepas habis kelas SBT kat sekolah aku balik umah..ingat nk rest, tapi tgk2 hubby ajak kluaq lagi sebab katanya member pesan mintak dia tolong belikan MP3..kebetulan hubby pun nak beli tiket balik T'ganu..
Mulanya kami bertiga ja, tapi last2 nya parents aku pun nak ikut jugak..seudahnya semua ikut..sementara tunggu mak aku balik dari umah member dia, kami bawak Naufal gunting rambut..sekarang kan musim panas..sian ja aku tgk dia..rimas kot! Nasib baik dia ok, x banyak perangai masa orang potong rambut dia tu..kalau x jenuh! kira kontrol la kan..
gunting rambut..yeaaa!!!
Lepas lunch terus kluaq..cari tiket..beli barang..fuhhhhhh, x hengat punya penat!!!! semalam tu pukul 10 baru sampai umah tau...hehehe!!!!! Kononnya dah serik, tapi dah hilang letih tu rasa macam nak p lagi pulak..hahaha!!!
Apa pun kitaorang memang rasa best..kira weekend yang hactic tapi meaningful gitu..hehehe!! pasni x tau la bila pulak sebab hubby dah nak balik on duty..huhuhu!!..Nasib baik next week dah cuti sekolah, bleh la cover skit..hehehe!!!
P/s: X sabaq nak cuti..yeaaaa!!!! To hubby, bang pasni gi langkawi nak?..lama dah x p :(

2 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    aaahh..langkawiii... langkawii...syok tuu.. hafiy cepat la buleh jalan... nak gak bw p jalan2 huhu...

    *ni adalah orang emo yang takleh nak p hunggah2 holiday! ;D

  1. ha..nanti dia besaq jenuh!..mcm naufal la..awat pulak x bleh p nya mona..elleh, redah ja la..hehehe!aku nie pun x tau plan lagu mana..berangan ja lebey nih..hahaha!!!

    *hafiy, jom join aunty!