Kemas umah..

Saturday, November 1, 2008
Fuhhhh..Akhirnya! Teratur balik rumah aku..Betul!!!..Ada anak kecik nie memang macam gini lah, huru hara! Kalau nak kemas pun kena tunggu dia tidur. Kalau x, takkan ada maknanya. Sia-sia saja sebab mesti akan bersepah, semak balik. Nasib baik umah aku nie kecik aja, kalau x mau pengsan dibuatnya..
Itu baru hall tau, belum masuk kitchen lagi. Abih tunggang langgang. Sekali tengok macam baru lepas kena ambush! Hahaha!!!! Tapi, walaupun penat dan kena buat benda yang sama everyday, aku dah kisah sebab aku tau budak tengah nak membesar. Kira ok la jugak macam tu kan, buatnya dia pasif ja aku pulak yang huru-hara nanti. Ya tak?


Ni keadaan rumah aku sebelum kemas..Seharian macam nih, dari pagi sampailah si Naufal tidur..



Ni pulak keadaan rumah aku selepas aku siap kemas, lepas anak teruna aku yang sorang tu tidur..

5 pssssttt...!:

  1. Anonymous said...:

    testing

  1. Hazam said...:

    am i the first to comment here?yeehooo! i'll take the pride gal... umah mcm kapal pecah eh?biasa la...dah ada 'little monster' dalam umah tu...

    idawinnie

  1. itu la pasai..apa nak buat..ini baru sorang..klu ramai aku x tau la..

  1. Hazam said...:

    gee, jom join facebook...happening gak
    winnie

  1. Assalamualaikum
    buat Rie yang dimcintai Allah.
    aku senang dapat berjumpa dengan kamu dan sebagai bukti kekuasaan Allah.
    Lebih dari itu sebagai langkah taaruf saya dengan kamu
    terimakasih.
    Dr.Amir dari Indonesia
    Teruskan dengan amal soleha