Cutiku hampeh!

Sunday, November 23, 2008

Alkisahnya, my hubby bawak we all jalan2 kat Penang.. 1st plan ingat nak p Pulau Langkawi ..Tapi last minute cancel disebabkan hal yang memang tidak dapat di elakkan.. Jadinya we all pegi ke Penang jer.. Lagi pun kata hubby aku dia tingin nak makan rojak kat Padang Kota..Dah lama x p sana..



Packing barang tu kononnya untuk stay 2 hari kat sana..Sampai kat Penang dalam pukul 12 noon macam tu..Then hubby aku suggested that we all p shopping dulu lah coz waktu tu dah panas..Nak jalan2 pun x syok, sian kat Naufal katanya..Aku nie, bila orang dah offered shopping tak kan nak tolak pulak kan..Senyum sampai ke telinga lah..



Dah lepas 2-3 jam shopping, hasilnya sungguh best sebab aku dapat 4 helai blouse and Naufal pulak dapat 5 pasang baju baru..Syoknya memang x hingat!..Hubby x beli apa pun coz katanya, x minat!..(bleh yek macam tu?)



Dah penat shopping, perut pun mula la berbunyi..Lapaqqqq!!!..We all decided untuk lunch kat Chicken Rice Shop (1 of my favourite place) hehehe..Tengah dok syok makan..( Ni nak masuk part x best dah nih!), hubby received call dari big boss dia asking him to go for special meeting..urgent katanya...Huhuhu! Terus jadi x best wehhhh...At that particular time, tensen memang di tahap yang maksima..Nasi ayam yang sedap pun dah rasa x sama dah..Memmmang spoiled betuiiii tauuuu!!!



Tapi kan bila tengok muka (rasa bersalah) hubby aku tu, terus aku pun jadi cool..Walaupun pada dasarnya rasa x puas hati, aku tetap relakan jugak sebab aku tau bukan salah dia pun..Benda dah nak jadi kan..Nak buat macam mana..Nak x nak kena la terima...Lagipun bukannya dia sengaja kan, dah itu kehendak keja dia..tanggungjawab dia..(PAKSARELA tuuuu!!!)



Then, we all pun dengan rasa tidak bersemangatnya, cepat2 makan dan terus balik ke jitra..On the way back tu, we all spend masa sebaik-baiknya..And my hubby pulak, sampai ja umah terpaksa pulak rushing pegi beli tiket untuk balik KL on the same day..coz meeting tu esoknya..Sian dia..Huhuhu!!!!



Erm, itu la serba sikit mengenai kisah cuti aku yang x jadi..Hahaha!! Ish, hopefully next time x kan jadi macam nie lagi yer..Kalau x, mau ribut taufan jadinya nanti..Hehehe!!!


0 pssssttt...!: