Alhamdulillah..akhirnya!

Saturday, August 22, 2009
Dengar sini orang kampunggg!!! Alhamdulillah aku dah selamat sampai di tanah kelahiran terchenta..Kemarin (semalam da..) lepas sekolah, siap barang skit..ambik naufal kat nursery then terus gerak..diriku ini dengan nekadnya balik kampung berdua dengan co-pilot ku yang kecik itu..hahaha!!
Alhamdulullah..sepanjang perjalanan Naufal memberikan kerjasama yang bagus..Agak2 dia boring tu aku stop jap kat hentian..rest jap, then sambung balik..Tapi jangan x tau ya rakan2, kereta aku dah jadi macam tempat apa ntah..apa tidaknya kan..dengan airnya, roti, biscuits, snacks..coco-crunch..pendek kata, macam2 ada!!
Dah dekat alor setar dah baru Naufal macam dah x tahan..x nak dok kat seat dia dah..dia nak nyempit kat tengah2..nasib baik ada tempat letak tangan in between tu..kalau x jenuh aku..hehehe!! Tapi tu la..punyalah focus+ nervous dengan trip nih..satu habuk pic pun aku x ambik..kalau x, bleh upload kat sini..bleh tengok gaya Naufal yang macam2..hehehe!!
However, aku upload gak pic Naufal on his car seat..Gambar nie lebih kurang la ngan aksi2 dia masa kat dalam keta tadi..Tapi these pictures taken few days before kami balik kg..masa nie aku ambik dia kat nursery..:)


Muka serious x hingat..al maklum lah, baru bangun tidoq!

7 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    yeay! alhamdulillah! best!! hihi lega aku dengar! selamat posa gee!

  1. D'aNie said...:

    ee bessshh nye..depa ley sambot posa ngan family kat kg..kesian kat kami kena wat class UPSR,so blk kg on tuesday ni,,sob.sob.sob

  1. liza said...:

    wah..berjaya balik rupanya ngan naufal..eh gee,naufal skrg dah duduk ngan awak ekk..dulu duk kampung kan?

  1. Farah said...:

    hhe puting takleh lepas tu..cayala rie!berjaya memandu jauh dgn anak je..

  1. Mona..
    Itu la mona..Alhamdulillah..dah sampai tu lega ja rasa..Selamat posa untuk hg jugak!

    D'aNie..
    eeee..syok ooo..hehehe! la, kena buat kelas ka? tak pa, dapat gak balik kg, walaupun lambat!..yang penting dapat balik..yeayyy!!

    Liza..
    ya la liza..akhirnya dapat gak balik sendiri..nervous gak sebenarnya..a-a, sekarang Naufal dah dok sekali..ambik dia masa balik tgk tok meninggal aritu..x bleh la liza, sunyi ja rasa..nie dah ada dia ok skit..hehehe!!

    Farah..
    iyalah farah,walaupun takut2 tapi gagahkan jugak sebab dah x da choice..redah ja lah..alhamdulillah semuanya ok.. :)

  1. oit..slamat posa...kim salam kat mak & abah hang k... :)

  1. Dny..
    selamat posa untuk hg jugak..insyaAllah, nanti aku sampaikan.. :)