Dah lengkap!

Saturday, August 29, 2009
AKHIRNYA!!!..Last thursday aku pegi KMC (Kedah Medical Centre) ngan Naufal, mak aku and 2 anak sedara ku yang sibuk nak ikut...hahaha!! Tujuannya ialah untuk settlekan scheduled immunisation or vaccination needed for Naufal..H, yang lain tu tukang teman ok!..ya lah, selepas berapa kali tertangguh..akhirnya selesai sudah siri imminusation untuk dia..so now, dia punya injection untuk vaccine semua completed already..alhamdulillah..

Selesai sudah!
Pegi sana awal la jugak tapi disebabkan orang yang ramai..makanya, dah dekat kui 12.30 baru everything settled..Jenuh jugak melayan si Naufal sebab before dia punya turn, x hingat punya ligat dia main kat waiting hall level 2 tu..riuh rendah ngan suara dia ja..
Memula tu aku risau jugak nak bawak Naufal ke sana...serba salah ja rasa..nak pegi takut jugak dengan kes H1N1 tu..tapi kalau x pergi, then macam mana ngan scheduled immuniisation tu pulak kan...Sudahnya, lepas dipertimbangkan..aku pun tawakal ja lah..redah jer!!

Erm, actually kan..rasa lawak pun ada jugak masa kat sana..ya la, lawak bila aku pakaikan Naufal mask tu..ya la, for us macam some sort of protection la untuk dia kan..nak2 lagi tempat tu kan open area..kenalah alert skit..precaution kan..
At first dia memang menyerah ja..menurut perintah! tapi bila dah lama sangat menunggu, mask ke mana..dia ke mana..budak2 kan..biasalah..hahaha!! Kita yang tua ni pun kalau pakai lama2 rasa rimas inikan pulak budak2 macam Naufal tu..! Ya x?


Time tengah ok lagi nih!

Hilang sudah!

Apa pun aku dah lega sebab setidak-tidaknya, 1 hal dah settled..x la rasa risau sangat like before..hehehe!!

2 pssssttt...!:

  1. Am said...:

    wah...best nya...syira ada lagi satu...

  1. tu la..dah habis nie rasa lega la sikit..kalau x dok susah hati jugak..anak sulung kan, x dak xperience lagi..hehehe!!!