A gift, a suprise!

Wednesday, August 5, 2009
Ops, lupa pulak aku nak update kat sini..hehehe!! Ingat x ada entry lepas pasal jam tangan yang kununnya rosak tapi x jadi tu..Ha,last wik masa Hubby balik dia ada bagi present..suprise katanya..Tapi, presentnya tu lain skit dari apa yang aku spot..walaupun x terpikir dek kepala otak aku, tapi aku tetap suka..tetap menerima dengan tangan (kalau x jatuh plak karang!) dan hati terbuka (ai..dah suka memang la terbuka hati kan)..hahaha!! Nak tau apa?
Jeng3!! Ni hah si merah menyala.. :)
Tanya gak dengan hubby kenapa merah?..Aku garang ker? hehehe!!! Tapi kata hubby, warna yang aku suka tu x da stock..habis, so merah ja at that particular time yang ada..lagipun pada mata dia compare dengan warna lain..this is the best choice!


Merah pun ok apa! Berani gitu, hahaha!! Erm, actually aku x kisah sangat bab warna nie sebab pada aku apa saja yang Hubby bagi aku tetap suka..:) Thanks, abang! Tanya jugak kenapa laptop?
Dia jawap antara sebabnya ialah:
  • saja suka2..
  • laptop aku dah lama..outdated + suka rosak!! huh!..
  • yang nie ringan skit..senang nak usung sana sini..
  • yang nie advanced skit.."Yang kan suka berblog, bleh update bebila ja" hehehe!!..
Memang betul jugak apa yang Hubby kata tu..laptop aku yang lama tu memang banyak problem lately..Antaranya:
  • kekadang tu tengah buat kerja, padam tiba2..
  • cepat panas..guna sekejap jer dah panas..kalau guna cooler tu baru ok skit..
  • kabel pun problem, seingat aku dah 3 kali aku tukar dianye kabel..
  • suka hang..tensen!
***To Hubby: Thanks abang sebab belikan laptop baru..sayang abang!! ;) ***

4 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    nak jugakkkkkk!!!! nak jugak suprise mcmnih!!!!! huk! (hang tak kesian ka tgk aku gee) :(

  1. elleh..kesian kunun! hg kecek ja la mie tu..bukan 1 pa..2 pun bleh..hehehe!! mie kan masyukkk..(aku doa tu weii)..

  1. Monamie said...:

    grrrr...... :P
    amin.... mintak2 masin la mulut hang...