Hactic sangat!!

Monday, August 10, 2009
Last wik memang memenatkan weh..maunya x..straight keja !! Kisahnya kan..on Saturday tu pihak sekolah adakan ceramah "Guru Cemerlang" then Saunday tu aku ada SBT pulak.. So, Satuday morning tu aku terpaksalah hantar Naufal kat nursery lagi..sian.. :(

Habis ceramah, aku terus balik..dalam pukul 2 lebih tu aku amik dia..itu pun after aku settle bershopping barang2 dapur..barang-barang kelengkapan Naufal..hehehe!! Memula tu ingat nak bawak dia sekali tapi teringatkan kes2 H1N1 tu..terus kensel!!
Lagipun aku dah dapat agak..time tu dia mesti tgh tido..jadi x nak la ganggu dia kan...karang mengamuk pulak..aku jugak yang susah nanti..hehehe!! Sebenarnya, aku x pernah bawak Naufal everytime aku ada kelas..tapi last Sunday tu aku malas nak hantar dia ke nursery tu..bukan la berkira nak bayar OT sebab Sunday nursery tutup, tapi aku macam rasa kesian ja kat Naufal..x kan nak biar dia sesorang kat situ..ya x?
Sudahnya, aku bawak dia skali ke sekolah..hahaha!! actually kan, b4 this Naufal x nak duduk kat carseat..masa baby dulu ja dia nak..then 11 months onwords tu x nak dah..tapi semalam tu aku tawakal je,letak jugak..and suprisingly, dia ok ja..behave sangat..dan aku pun apa lagi kan..dapat lah drive dengan tenang..;)



Ni masa Naufal 9-11 months dulu..behave lagi waktu nih..hehehe!!

Semalam kelas aku tu 4 hrs.. alhamdulillah Naufal x buat perangai sangat..dia buat hal sendiri ja..main sakan..nak pulak ada yang rajin melayan kan..naik tocang la dia..bayangkan, dari pukui 7.20 dia bangun, sampai la kul 12.30 tu baru dia tidoq..habis kelas, masuk dalam keta..terus dia tido sampailah balik umah..sampai pukul 2.30 lebih baru dia bangun balik..hahaha!! memang nampak sangatlah dia letih!..


Aksi Naufal kat kelas mama!
**** Nasib baik la itu kelas yang last..kalau x, sian la Naufal.. ;) ****

0 pssssttt...!: