Kembali ceria!

Wednesday, August 5, 2009
Alhamdulillah..segalanya sudah selesai..Now dah back to KL semula..My Hubby pun dah balik offshore..Alhamdulillah, demam dia pun x da dah..Ok, lupakan yang tu kejap sebab the best part sekarang ni is about Naufal..

Macam nie..Isnin lepas, on the way balik from Kedah tu singgah Ipoh jap..Niat di hati nak tengok Naufal..dah lama x jumpa..Tapi tu la..lain dirancang lain pulak yang jadi..instead of just visiting, alih2 terus ambik Naufal bawak balik KL..drastik sangat! Actually aku pun terkejut ngan decision hubby tu..sebab tiba2 ja..


Bila aku tanya dia cakap:
Aku:
Eh, kenapa bang..Betul ke ni bang..?
Hubby:
Betul la..Abg rindu sangat ngn Naufal..Nak stay lama skit..Nak tido ngan dia..
Aku:
:) sweet ja rasa
Hubby:
Lagi pun Abg sian dengan Yang..malam2 nangis..teringat Naufal..Abg dah jauh..
Aku:
La..Yang ok..(dalam hati touching nya..)
Hubby:
X pa Yang..Abg tau..Kita bawak balik yek..
Aku:
angguk kepala dan :)


Masa tu aku rasa macam nak lompat ja..seronok sangat rasa..sebab b4 this Hubby aku macam x setuju aku hantar kat nursery..bukan apa, dia rasa Naufal lebih terjaga di kampung, compare dengan duduk kat nursery..Selain nursery, we all kalau boleh nak hantar rumah pengasuh, tapi kat area aku nie x da orangnya..yang dekat umah aku tu, dia dah jaga 11 orang..x kan la aku nak tambah sorang lagi..kesian pulak Naufal nanti..

Berbalik pada cerita bawak balik Naufal td..Masa tengah packing2 barang tu mak mertua aku tetiba ja nangis..aku x pelik la bab tu sebab aku tau..dia mesti susah nak lepaskan Naufal sebab dah lama Naufal duduk dengan they all kan..memang la sedey..dan pada aku pulak, sebenarnya bila tengok keadaan tu rasa bersalah pun ada..aku faham perasaan sedey tu macam mana..

Tapi, aku kat tengah2..sian dekat Hubby sebab kadang2 bila dia balik, Naufal kat kampung..nak jengok cuti sekejap..x sempat..dia sedey..then kesian dekat mak mertua sebab dia pun dah sedey, sayang nak lepas Naufal balik.. :( Aku siap tanya Hubby lagi..betul ker x tindakan kami ni..Tapi, kata Hubby..Kalau x sekarang bila lagi..nanti lagi susah nak lepaskan..jadi, baik sekarang..makanya aku ikut la kata dia..



Gambar terbaru Naufal..taken last tuesday.. ;)
So, sekarang life aku semakin terisi balik sebab Naufal ada sama ngan aku..secara automatiknya, aku x sendiri lagi di KL ni..ada Naufal temankan..dan pasnie kalau Hubby balik, x da masalah lagi sebab Naufal dah stay sekali ngan aku..yeayyy!! InsyaAllah, walau sesibuk mana pun lepas nie, aku akan cuba buat yang terbaik demi Naufal..ok, sayang!! Ops, lupa pulak..kat umah aku sekarang ada sorang lagi la..Si Faten! Kebetulan dia pun dah dapat job kat KL..so, tambah lagi sorang kat umah..:) aku suka!!
By the way, arini 1st day Naufal kat nursery..masa aku hantar pagi tadi dia nangis..(pagi tadi aku dah syahdu wei bila dengar..dia kata "ma, itut.." sambil nangis..huhuhu!!) Ya Allah, kuatkanlah hatiku ni..erm, think +ve la kan..maybe dia x biasa lagi kat sana..hopefully, lepas nie dia ok.. :) InsyaAllah..






0 pssssttt...!: