Sorang lagi :)

Saturday, November 27, 2010
 Alhamdulillah seorang lagi member aku dah selamat mengakhiri zaman bujangnya..wah gituuuuuu!! Sangat chanteekkkk la...!! tapi ralat skit coz i couldn't join the kenduri dan memeriahkan lagi majlis..hahaha!! (sorry na wei..aku reja!)..Anyway, selamat pengantin baru nina dan suami, semoga bahagia hingga ke akhir hayat..Aminnn..


     Nurul Shazlina & Haslam


Orait! tadi kawen kan..yang ni lain skit..hehehe!! tapi, titlenya still sama cuma senarionya sedikit berbeza..hahaha!! Apa dia?? Iyalah, sorang lagi ahli bertambah dalam famili masing-masing..congrats again uols!

Babies of 2010!!

                                         Nyah & Not : new baby gal, Alyaa


                                         Mona & Mie : new baby boy, Hadif


Idah & Among : their 1st heir,  baby Afnan




6 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    tQ gee! i lebiu! muah!

  1. lebiu jugak...bila la turn aku pulak nih..??!! :p

  1. Monamie said...:

    hang baby tahun depan.. ujung tahun mcm aku jugak! heee aminnnn! :)

  1. hehehe..hujung tahun? awat??? nyway,amiiiinnnnn!! hahaha!!

  1. liza said...:

    saya aritu nak gak buat sebab tgk org wat cantik tapi sampai skrg tak terbuat lagi..hehe..

  1. signature tu ka liza..a-ah kan,tgk org buat cantik..tu yang semangat tu terus blajar buat..hehehe!!