Happy + sad ??

Tuesday, July 21, 2009
Tau kan today ada netball match..Alhamdulillah, our team layak masuk ke 2nd round..Yeaayy! So, esk bleh main lagi..but esk tu gamenya kalah mati..hopefully, ada luck lagi esk..InsyaAllah..Actually tadi game berlansung dalam hujan tau...since morning, memang mendung dah..sempat jugak la main 1 game then dalam pukul 10 pagi tu hujan turun lebat sangat..penganjur decided tu stop jap..then sambung balik..as for us, game yang lain tu main dalam hujan ja..hahaha!!

Hujan..hujan..hujannnnnnnnnn!!!

Dek kerana nak memberi galakkan dan semangat to the players, aku pun turun sama join 'main' hujan..waktu tu x ingat dah..yang tau just nak be there to support them ja..basah lencun pun x kisah..dah abih game tu nak tengok time la kununnya..alih2 terperasan, apasal lain macam pulak jam aku nih..x nampak apa pun..?? dalam hati nie dok bermonolog dah "ala jangan ar, rosak ka?..ala,sayang ni..alaaa" Kat dalam jam tu macam berkabut sikit..that's why x nampak nombor2 and jarumnya..huhuhu!! lama jugak la aku dok belek jam tu..dah puas aku belek, last2..confirm, dah nazak daaaa! :(
Ni la jamnya..ELLE..huhuhu!!


Sayang tu tau, jam tangan tu actually hadiah dari hubby..hantaran masa aku kawin dulu..dah lama dah aku guna jam tu..sedey ar..aku sayang sangat jam tangan tu..huhuhu!! Tapi tu la..silap aku sendiri sebenarnya..cuai sangat tadi.. :( Ntah kenapa aku lupa langsung bab jam tangan tu..Huhuhu!!
*Sapa nak belanja jam baru yek??..hehehe!!"

4 pssssttt...!:

  1. Anonymous said...:

    Jam mahal pun masuk ayaq ka?

  1. Ha tu la..tp best ar..jam tu daah ok dah..yeayyy!!

  1. Unknown said...:

    Nanti abg beli kan yg baru yek..x cukup mahal kot..e2 yg masuk ayaq..tunggu abg blk..

  1. ala..x per bang..x kisah la..bleh guna lagi nih.. ;)