Sehari jer lagi!

Thursday, July 16, 2009
Erm, x sabaq dah nih..semalam aku lotih dah nangis..so kununnya arini ada semangat baru, hehehe!!! (tp x tau bertahan lama mana semangat nih!!) but that's ok..coz yang penting, esok adalah ari Jumaat..dan bila Jumaat, aku lagi suka sebab..sekolah balik awal..hehehe! dan yang paling best sekali ialah:
Nak balik jumpa Naufal, yeayyyyy!!! :)
Actually kan, aku dah plan awal2 dah, setting cantik punya..dah adjust cun2..x mau ada any activity dis week sebab nak cuti..(kan asalnya nak gi holiday 1 family :( huhuhu!! ) semua tuition class pun aku dah bring fwd tau..! last week dah ganti siap2..so, dis wik free, bleh balik la..Horeeyyyyyy... Sukaaaa!!!!
Naufal, tunggu Mama tau sayang! :)

3 pssssttt...!:

  1. Farah said...:

    hai rie...salam kenal..thanks for dropping by n following me..kite follow awak jugak ek..

    anyway...mesti rindu gile ngan anak n hubby kan bile berjauhan ni..

  1. Monamie said...:

    hoih gee! heee aku balik kedah.. tgk hafiy kuuu... lajak la balik kedah! :D

  1. Farah,
    yer lah farah..memang rindu sesangat..b4 this cover skit sebab ada anak..nie anak jauh,abahnya pun jauh..lagi terasa la sedey nya..huhuhu!!!

    Mona,
    Ala mona, kedah balik masa cuti panjang la..weekend mana dan..hg x pa la cuti sampai selasa..jeles aku!