Nak ke X Nak?

Wednesday, July 22, 2009
Yuhuuuu everybody! Best nih,best nih...Jam kesayangan aku dah elok..hahahaha!!!. Tadi petang bawak pegi kedai (tempat yang aku beli tu, nun di Sunway Piramid sana nu)..Walaupun jauh dari umah aku..tetap jugak sanggup pegi sebab aku nak suruh org tu check apa masalahnye..habih, tetiba je jadi berkabut semacam kan..tapi tu la, dah siap check then dia ckp, "nothing la,miss..everything is ok..see.."
"Ya ka?" i said..bukan apa, pelik la kan..aku ni, dalam hati dok pk apa masalahnye yek..semalam berkabut jer..tup2 arini dah ok la pulak..hahaha!! By the way, org kat kedai tu ada gak ckp ader minor prob skit ngan cermin dia..maybe sebab selalu jatuh kot..hehehe!memang selalu jatuh pun..hehehe!! kena baling pun biasa tau..angkara siapa lagi kan..
Tapi ishhh..cane yek..??? Actually kan, pagi tadi baru ckp kat hubby nak beli jam baru,sebab jam dah rosak..n hubby pun dah agreed! hehehe!! ni dah ok nie caner..nak beli ker x yek..Nak! tapi.. macam sian la pulak kat hubby aku..macam teraniaya la pulak..
Ala..tapi kan kalau X jadi macam rugi jugak sebab hubby dah setuju..hahaha!!
Senangnya..kira bonus la yek..mana tau nak jadi macam tu ..x da niat pun hehehe!!
*Ok x macam tu?*

4 pssssttt...!:

  1. idyavie said...:

    Salam...nice blog...salam kunjung ke idyavie.blogspot.com & register as my follower TQ

  1. thanks..salam perkenalan jugak.. ;)

  1. Hot Mummy said...:

    rieyuzie, mintakle ganti dengan barang yg lain..lagipun jam tu kan dh elok.apakata beli menda lain yang teringin plak..

  1. a-a kan..mintak benda lain la kan..tapi aper yek..?? nampak gayanya pasni nak kena perah otak nih..thanks hotmummy!! ;)