They'll be back!

Monday, July 13, 2009
Happy..happy..happy..How happy i am? Erm,tersangat la happy..saya tersangatlah suka!! Y? sebab last night received a call from my other half..that is En. Fazli ku sayang..telling me that dia nak balik on 14th ni..Isn't that great? mesti la kan..hehehe!! lama dah x jumpa tau..and the best part is hubby ckp when he come back, bleh terus pegi jemput Naufal kat kg..Hooooreeeyyyyy!!!! Naufal sayang, wait for mama ngn abah k!..So, what do u guys think?For sure these are the best news ever la kan..what else, betul x? The duo will be here with me!!! Yeaaaaa!!!!!!!! ;)
Lamanya x jumpa Naufal and of course bapaknya sekali la kan..Ahaks!!! Rinduuuuuuu sangat tau!!! Sekarang nie if nak keep in touch between Naufal ngan abahnya, beza sikit je..sebab dengan Naufal aku bleh vidoe call everyday tapi dengan abahnya cuma bleh dengar suara je..voice call!..Lebih kurang je lah kan..
Paling best, my small family ni akan berkumpul semula soon..Yahooooo!!!!!!! Walaupun hubby mungkin cuti sekejap je coz sekarang dia on standby duty..i'll try to make it as precious as it can be..hehehe!!! Erm, apa la cerita hero kecik aku tu..sebab bila aku v.call je x danya dia layan aku pun..huhuhu!! buat x tau jer..dah hang up, then mertua aku call balik and said " nie g, Naufal nie dah letak phone baru dok panggil, mama! mama! " hahaha!!! Sweet x?..Ish, ni yang membuatkan aku nie x sabar rasanya...!!! ahaks!!

2 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    yeay! aku tau..aku paham perasaan hang.. aku pernah melaluinya...dan skrg pon masih melaluinya.. (hafiy kan dok jauh) cuma aku ada mie dekat ngan aku..yet stil rasa tak complete! huhu... waaaaa :'(

  1. ya la mona..rasa x complete sangat..selalu ader naufal kira mcm ok la jugak..nie dua2 pun jauh..lagi la rasa x best!..huhuhu!!