Sukest!!!!

Sunday, October 4, 2009
Hehehe..!! Suka?..Iya, sangat suka..happy?..Iya, sangat happy..hehehe!! (time nih, sila bayangkan aku tengah senyum sampai ke telinga ya kawan2..hahaha!!) Kenapa?..sebab aku dapat birthday present, yeayy! macam lawak pun ada jugak skit2 sbenarnya..maunya x weh..kalau ikutkan, birthday aku nie lambat lagi..ada la dalam 26 ari lagi..tup2! dah dapat present..hahaha! x kisah la kan..kiranya advance birthday present la..

Actually, aku dah dapat present ni few days lepas, masa hubby balik dia bagi present tu sebab katanya..masa birthday aku nanti dia kena pegi offshore, on duty..x leh balik..so, dia bagi awal skit..alamak, susah2 ja..hehehe!

Apa hadiahnya..? Hehehe..Ni hah..ia adalah...



Seutas jam tangan..

Sebenarnya kan, b4 this aku memang x pernah la ada jam tangan gold colour, serious weh..X PERNAH lansung dalam sejarah pemakaian jam tangan, seumur hidup aku ni!!  Dari kecik sampai sekarang..x pernah ada, so this is the first one lah..and i've fall in love with it just in a blink..i like!

Pelik kan,  b4 this rasa segan nak pilih gold colour sebab aku  rasa macam x sesuai ja..macam x kena ja dengan tangan aku nie..hehehe!! (masa tu x konfiden ok..!) tapi itulah, Hubby kata dia sengaja pilih that one..1st, nampak lain sikit katanya..yup darling! memang lain..2nd, dia suka ngan design tu..sesuai dengan aku katanya..and 3rd, dia nak aku build up skit my confidence level..sebab katanya aku nie suka sangat pk macam2..takut sangat apa org nak kata..and everytime kan bila aku tanya kan, ok ke x bang?..ish, kang apa org kata kang..then dia mesti cakap macam ni kat aku..

 " Ala yang nie, dah namanya manusia..elok sangat pun org kata..x elok pun org kata jugak kan.., jadinya..yang mana patut kita dengar..kita dengar..yang x patut, pekakan telinga ja..kita bukan boleh tutup mulut org pun..maksud abang tu bukannya x payah ambik kira langsung, cuma..biarlah kena pada tempatnya..biar bersesuaian.."

So, sekarang..aku try la sikit2 berubah..take things as positeve as i can..and then sedaya upaya build up my confidence level..slowly la..hehehe!!
 Wish me luck k..

To hubby:

"Abang, tima kasih yek for the lovely early birthday present..
Yang suka sangat!..buat susah2 ja..cewwwaaah!!..
Satu lagi abang, thanks jugak for everything that u've done..for me and for our family..I luv u so much..and always will"

7 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    yeay!! clap2!! sukanya...jam tuuu.. lawa!

  1. Anonymous said...:

    CANTIK2...MESTI MAHAL..BERTUAHNYA...

  1. mona..
    yeayyy..lawa ka mona?..tenkiu2..org memang suka pun mona..hehehe!!

    anonymous..
    setuju..tapi paling penting dan lebih bermakna sebab dari org tersayang..alhamdulillah, rezeki..hehehe!!

  1. Am said...:

    bestnya dapat adiah bday!!!hehe...xpa, nnt balik dari offshore nnt mtk yg lain plak ngeh ngeh ngeh..

  1. hot mama..
    mmg best, x syak lagi..hehehe!! iya la kan..pastu balik nanti mintak lagi...huahahaha!!

  1. Anonymous said...:

    Ya..seingat aku gee ni dulu ada jam tangan besar ..G-shock!Betul x?

  1. ada jugakk..tapi bukan aku punya sebenarnya..aku rembat abang aku punya..pinjam kejap, p camping..huahahaha!!!