Resdung..

Sunday, October 4, 2009
Dah lama hubby dok ngadu ngan aku yang dia x selesa sebab asik rasa gatal2 tekak..terbersin pagi2..then kekadang migrain...dah agak dah mesti resdung dia tu datang balik..actually kan both of us memang dah tau yang dia ada resdung..b4 this dah ok tapi lately macam semakin menjadi- jadi pulak..dulu pernah buat rawatan resdung, kalau x silap aku 2 kali kot..yg guna kertas bakar2 tu..pas buat tu ok skit..

Alkisahnya, semalam masa outing sempat la buat rawatan resdung tu..kali ni kat Uptown Shah Alam..kebetulan pulak ada booth resdung kat situ..apa lagi, terus je hubby kata nak buat treatment..at first, dia nak beli je ubat yg bakar2 tu..then nak buat sendiri kat umah..mintak aku buatkan..huh biaq betui, sudah..! ambik ko!! terbeliak bijik mata aku dengar suggestion dia tau..tapi then aku cakap (menolak dengan sopan yer..hehehe!!)
"Ala bang, terus buat kat situ jer lah.."
"Yang x berani la.."



Bukan apa wehhh..buatnya aku salah buat kang..naya laki aku tu..x pasal2 lain pulak jadinya..ya x? TIDAK! x mau aku ambik risiko tu..NOP! Hubby pun, dah dengar aku cakap gitu terus decide buat treatment kat situ je..selamat skit..hahaha!! Boleh tahan lama jugak kami kat situ tau..and package yang ada pun bagus..treatment + urut muka + ubat + wapkan muka = RM35...Hubby kata lepas buat treatment tu rasa selesa skit..so, kira berbaloi gitu! Ha, pasni kalau ada sesapa yang nak buat treatment resdung, bolehla p Uptown Shah Alam yer..Try sendiri!..

0 pssssttt...!: