His new satisfaction!

Tuesday, October 20, 2009
Nak jugak..! Aku dalam kejelesan (eh,ada ke word nih??) Yup, jeles ni weh..why?? sebab Hubby dapat tool baru..Apa dia? Ni hah..


Blackberry..

Sbenarnya, he got this last 2 weeks..b4 dia went to offshore..kebetulan end of last month member dia nak balik Msia..so dia kirim kat member dia yang pegi States..lebih kurang 650 USD..sanggup tu, hish!!!! Dah dapat bukan main senyum lebaq lagi nih..tapi tu la,jenuh jugak nak set up coveragenya..nak kena activate itu ini..aritu siap kena berkampung lagi kat MAXIS, hehehe!!

Kata hubby aku, memang puas hati la guna..maunya x, kalau macam hubby aku tu nampaknya memang berbaloi sangat la sebab sesuai dengan jenis kerjanya..n salah satu feature yang dia suka is sebab bleh access the internet bila2 masa..lebih flexible gitu..x payah la nak usung laptop sana sini katanya..

Erm, aku dok kecek2 (minta la maksudnya) jugak nak guna..tapi bila dah try sehari dua, rasa macam leceh la pulak..pk2 balik, aku pun bukan in need sangat nak guna semua gadget yang ada kan..selalunya, aku banyak guna basic things ja..Tapi kalau nak bagi satu aku tadah ja dengan tangan terbuka, hahaha!! aiii...x kan x mau pulak kan, ya x?

*** bila la Hubby nak balik yek..buhsan la! ***




0 pssssttt...!: