Birthday Naufal

Friday, October 16, 2009
PERHATIAN!!
This is actually N3 yang tertunda ok!! dah lama jd 'draft' nih..hehehe!!

Happy birthday, Naufal sayanggg!!
11 Oktober..yup!!! betul2!!! tarikh ni lah, 2 tahun lepas..jam 10.45 malam..aku selamat lahirkan Naufal..and yes, arini Naufal dah 2 tahun..yeayyyy!! sekejap ja aku rasa..macam baru ja aku lahirkan dia..tapi tup tap, sedar x sedar sekarang dah masuk 2 tahun dah dia..erm, jangan x tau k..sekarang nie boleh tahan perangainya..kira jenuh jugak la aku nak melayan..nak2 lagi kami kan berdua ja kat umah..so, kalau x dengan aku..dengan sapa lagi kan???..lagipun, kalau boleh aku nak dia rasa complete, walaupun abahnya jauh..huhuhu!!

Erm, cuma tu lah..aku macam ralat skit sebab birthday kali nie we all celebrate kat umah ja..itu pun sekejap ja b4 abahnya back 2 base coz actually dia on duty..plan asalnya memang nak spend masa kat luar..bawak naufal jalan2 ke apa ke..but wat to do, kebetulan dis morning keta ada problem skit..cari mechanic punya la susah, iya lah..dah sunday kan, kedai banyak yang tutup..huhuhu!! sudahnya, dok umah ja la...

Walau apa pun aku tetap rasa syukur sangat coz kami still dapat berkumpul..alhamdulillah..hubby pun dapat jugak balik walaupun sekejap..so x da lah kami berdua ja, and that was wat we did lah..celebrate kat umah, simple2 je..potong kek skit, then makan2..hah,jangan x tau si naufal siap pakai PJ lagi..hehehe!! 

Lawak skit time semua dok tunggu si Naufal tiup lilin..tau x? dah dekat setengah baru betul2 padam tau..bukannya apa, dia dok syok tiup..dah padam asik suruh bagi nyala balik..dah padam, suruh bagi nyala balik..maunya x sampai half candles tu..lastnya, dah puas tiup baru willing nak potong..and yup! of course lah berjaya dengan bantuan mamanya ok..kalau x sampai esok pun x bleh makan..hahaha!!

Overall, pada aku walaupun simple..tetap rasa happy and meaningful as well..hah, jangan x tau ok..aku dah pakat ngan hubby nih..lepas dia balik offshore nanti nak celebrate semula..but this time kena combine la ngan b'day mama..hahaha!! bleh gitu?..hehehehe!!


Naufal dengan b'day keknya!

So, here it is..

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan buah hati mama..
Allah selamatkan kamu..

Happy birthday to you..
Happy Birthday to you..
Happy Birthday to Naufal..
Happy Birthday to you..

To sayang mama, Naufal..
Happy birthday sayang..semoga anak mama ngan abah murah rezeki..dirahmati dan diberkati Allah selalu..
semoga jadi anak yang soleh jugak ya..InsyaAllah..
mama ngan abah sayanggg Naufal, muahhh!!!

4 pssssttt...!:

  1. happy birthday naufalllllllll...
    :D
    *tepuk tangan*

  1. Farah said...:

    happy birthday naufal!!