Kesian Naufal..

Sunday, November 9, 2008
Aku heran...dari riuh rendah dengan suaranya tiba-tiba sunyi jer..Intai punya intai rupa-rupanya hero aku nan sorang tu dah tetido..Baru kejap tadi aku tengok sakan sepahkan rumah (macam biasalah yerrr..) Alih-alih terus tertido atas lantai..Sian kat Naufal, mama buat x heran yek.. :(

Bukan tau..Jangan salah faham na..Aku tadi tengah sibuk check kertas peksa..Sudahnya, aku biar ja la Naufal main kat depan tv tu..Macam yang selalu dia buat, hahaha! Sambil check kertas, sambil layan si Naufal..Tapi agaknya dia pun dah ngantuk sangat kot..tu yang terus tertido kat situ jugak..atas lantai lagi..huhuhu!..Sori yer sayang..!




2 pssssttt...!:

  1. Hazam said...:
    This comment has been removed by the author.
  1. Hazam said...:

    kira hg tu bertuah la naufal leh bawa diri. si jasmine ni sepanjang dia ada kat dunia ni tak penah tidoq seniri. musti mau mengamok. adoi!!

    idawinnie