Cuti seminggu..

Saturday, November 22, 2008
My hubby dapat cuti seminggu..! Yeaaaaaaa! Tapi after that he'll be back on duty..Erm, x kisah la kan, walaupun sekejap yang penting dia balik jugak..We really miss him..Jadinya cuti ni memang lah sangat bermakna for our small family..Yang pasti we gonna spend our precious time nie dengan sebaik-baiknya..Abang, jom p holiday!!!!! Yeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Huh, niat di hati aku nk d/loadkan few pictures masa hubby offshore..Tapi dah try bnyak kali pun asyik failed jer..So, next tima la kot...Server x bagus la..Huhuhu..! Ni lah satu-satunya problem yang aku hadapi masa kat sini (my hometown)

Susah skit aku nak update blog nie sebab kat umah parents aku nie x ada internet..Jadinya terpaksalah aku guna broadband. Tapi, masalahnya ada jugak sebab kata hubby aku, broadband kat sini slow. Betuiiii tau, memang slowww sangat..!!

Tak per lah kan, nanti2 aku upload gambar tu..Tapi kalau x da new news tu paham2 ja lah k!

0 pssssttt...!: