Dia sudah tiada..

Sunday, August 2, 2009
Aku baru saja kehilangan insan tersayang :( ..Semalam masa tengah dok sibuk usya2 barang suddenly received a called from my in laws..saying that tok aku dah x ada..erm, few days back mak memang ada cakap tok aku tu dah nampak uzur sangat..tapi x sangka la pulak dia akan pergi dalam tempoh terdekat nie..
Sebabnya, b4 aku dapat berita tu aku baru jer ckp ngan my sister in law yang tengah on the way balik to my kampung..sembang2 pasai nak balik kampung tengok tok..then, letak je phone x sampai 2 minit..she called again dan cakap tok dah x da..cepat sangat rasanya.. :(
Tapi kita nak buat macam mana kan..tok pun dah tua, dah 84 tahun dah..meninggal sakit tua la kiranya..apa pun semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..InsyaAllah..
Al-fatihah kepada nenda tercinta..
Hajjah Romlah binti Awang
..yang telah kembali kerahmatullah pada hari sabtu..jam 8 malam..semoga rohnya dicucuri rahmat..aminnnn...

5 pssssttt...!:

  1. liza said...:

    salam takziah tuk awak sekeluarga..moga arwah ditempatkan dikalangan org yg beriman

  1. Farah said...:

    salam takziah dr kami.

  1. Ibu Ayra said...:

    takziah riyuzi...mudah2an arwah ditempatkan di kalangan org yg soleh...

  1. Hot Mummy said...:

    al-fatihah..smga rohnye dicucuri rahmat...

  1. terima kasih pada semua na..Semoga dia ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..InsyaAllah..