I'm back on track.. :)

Thursday, July 9, 2009
Hi there..jumpa lagi yek..rasa macam dah lama aku x berblogging kan..past few days nie macam2 yang jadi..so those stuff effected my mood..sampai nak berblog pun x ada hati..jgn kan nak berblog nih, i rather spend my time stay depan tv jer..walhal, cita apa yang aku tengok pun aku x tau..men belasah jer..
This is not easy la..few things yang terjadi lately memang effected aku sangat..I mean, sangat2!! so i guess i have to cool down dulu..and take things step by step..sebab if not, boleh collapse..Maybe u all mcm pelik, apala yang minah ni dok beletiaq (bebel) nih? Erm, that part biarlah rahsia k..hahaha! Macam lagu Siti Nurhaliza tu...hehehe!!
Rasanya sesapa pun mungkin hadapi benda yang sama..sebab dalam life kita ni kan ada up and down nya..so, maybe this time my turn..esok lusa x tahu kan..just hope for the best k! Yang pasti, i've learned a lot from things happened..and become better person..so, moralnya ialah, don't take things for granted..even in small details..sebab kadang2 impactnya di luar jangkaan kita..hahaha!!
Erm, as a human being..Kadang2 kita buat x kisah semua benda..kadang2 kita terlepas pandang pada benda yang pada kita remeh..tapi pada orang lain sebenarnya x..so, bila jd macam tu..all sort of prob pun akan occur..dan bila ada masalah, kita hilang punca..susah kan?
That is why, tindakan paling bijak dan sesuai ketika itu adalah tenangkan diri sendiri..berfikir..kaji, dan kemudian baiki kesilapan..betul x? Kalau x, masalah kita akan berlarutan..kan..kan..kan? Berfikir dari sudut yang berbeza mungkin amat berguna pada kita.. :)
So, hopefully everything would be better lepas nih..InsyaAllah..sama-sama berdoa k!!
*To my dearest friends (u know who u r)..:*
Thanks for the luv and support di saat aku amat memerlukan..Thanks for being the best of best friends in the whole wide world..Luv u guy always!! Muaahhhh!!

2 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    huhu... buleh dak nak love jugak!? sabar ek.. hugs!

  1. hehehe..ala mona nih..banyak luv pun boley..mona kan sangat la baik dan penyayang..*wink*