Mama rindu Naufal :(

Sunday, June 28, 2009
Huhuhu..rindu la..kisahnya, last monday aku hantar Naufal balik kg, balik Ipoh..uhuk! uhuk!!terpaksa, nak buat macam mana..dia x berapa sihat..dan kebetulan aku pun ada masalah yang nak diuruskan sikit kat sini..so, supaya sakit dia tu x melarat, jalan terbaik hantar dia balik kg sat..dok ngan opah n wan dia..
Before this, Naufal dok nursery..tapi tau sajalah, bila kat nursery bukan semua attention dekat dia kan..kesian..masalah lagi jugak sebab si Naufal nie kalau selsema memang susah sangat nak hilang..kadang2 melarat-larat ..huhuhu!
Rindu?? Ya Allah, memang x payah cakap la rindunya aku kat dia..sebab sebelum nie aku x pernah pin berjauh dari dia..nak tidoq tgk muka dia..bangun tidoq pun tgk muka dia..Abahnya?? ala..dengan si abah tu dah selalu..so, x la heran sangat (jangan marah ya suamiku!)..hahaha!! Disebabkan penangan Naufal nie sampai x lena tidoq dibuatnya..siap ambik baju yang dia dah pakai tu simpan..buat hilang rindu, huhuhu!!!
Dah dekat seminggu Naufal kat kampung..aku dah bleh adjust skit2..walaupun rindu teramat sangat..nak x nak aku relakan jugak..sampai kena sibukkan diri buat reja walaupun kekadang x la ada reja sangat pun..bukannya apa, supaya aku x teringat sangat..sebab kalau teringat asik nak meraung ja..uuuwaaaaaaaaa!!!!!
Naufal, mama rinduuuuu Naufal!!!

2 pssssttt...!:

  1. Ibu Ayra said...:

    kdg2 kita terpaksa berpisah utk berikan yang terbaik utk depa...

  1. itu la ros..rasa sedey sangat..tapi bila pkiaq balik untuk dia jugak jd kena banyak sabaq la..huhuhu!!