Singgahan penuh makna.. :)

Wednesday, June 17, 2009
Actually aku dah lama nak masukkan entri nie..tapi lately bz skit sebab kat sekolah ada banyak activities..kat umah pulak, bz ngan naufal..a-ah,naufal dah start duduk nursery..x tau la mcm mana..but setakat hari nie, setiap kali aku hantar ke sana ja mesti dia nangis..sian rasa..dah tu aku pun nangis sama..sudahnya jadi syahdu dah pagi2..huhuhu!!
Enough dengan part sedih2..like what we've noticed last week kan cuti sekolah..Aku balik kg mcm biasa lah..X dak jalan memana sangat pun..kot2 dekat ja coz granny x sihat so, most of the time lepak umah ja..rest!

Dah puas cuti, we decided balik KL on saturday..niat di hati nak bertolak awal, seawal pukul 8 pagi gitu..alih2 dekat kul 10 baru gerak..(aku nih, tetiba terasa sangatlah syahdunya masa nak balik tu..huhuhu!) Plan asal tu nak cepat skit sampai KL sebab hubby nak balik t'ganu pulak, esok tu dia keja.. :( sian la kat dia kalau sampai KL lambat..

So, back to the topic..dah dekat sampai Penang tetiba hubby kata nak singgah situ kejap..teringin nak makan pasembor pulak..huh? tu la..actually, dah banyak kali dia dok teringin nak makan pasembor tu tapi setiap kali tu jugak apa yang diplan mesti x jadi..hahaha!! luckily for him, this time merasa la dia pasembor tu..

Masa on the way ke seberang..

Medan kota, dekat kedai pasembor..nyummy!

Our small family

Aku posing sorang2 while the abah bz with his Jr.


Kat Penang sana 2 x lama pun..3-4 hours ja..tapi sempat la jugak jalan2 kat feringgi jap, makan kat padang kota jap.. lainnya enjoy naik feri ja..Naufal la yang seronok lebih..masa 1st time bawak dulu dia kecik lagi..so most of the time dia diam ja but this time, lain skit..bising! hahaha!!! selalu tengok lori..bas..alih2 kali nie feri...hehehe!!

Posing mama ngan Naufal

Turn abah pulak ngan Naufal

Yang paling best sekali bila tengok keletah Naufal..macam2 aksi dia kat dalam keta..bila letih dia tido..dah recharge dia enegetic balik..tunggang terbalik keadaan dalam kereta..

Antara aksi2 Naufal yang sempat aku capture..

Walaupun x lama, tapi aku dah cukup bersyukur sebab setidak-tidaknya kami dapat jugak luangkan masa as a family..bukan apa quality time bukan senang nak dapat, so bila dah ada peluang better gunakan sebaiknya..ya x? Hopefully, next time bleh jalan2 lagi..

2 pssssttt...!:

  1. Ibu Ayra said...:

    bestnya p jln2... ilang semua tension kan... nak p penang gak la...

  1. tu la ros...rasa rilek ja..tapi tu la aritu x explore mana sangat pun..sebab p x plan betui2..tapi still best..hehehe!!