Shouldn't be like this!

Wednesday, July 15, 2009
Uwaaaaaa....!!! Things shouldn't be like this!! Kenapa aku cakap mcm tu? Huhuhu..!!!! Iyalah, in my past entry kat ckp hubby nak balik kan..Yes, he did..in fact lebih awal dari exact date! katanya nak bg suprise..ahaks, suka!! So, we all pun dah plan la lepas sekolah nak balik ipoh ambik Naufal...

"Ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari.." (sesuai sgt la dengan keadaan aku nih! huhuhu!!!!) Ok, tengah dok sibuk2 plan tu tetiba Hubby dapat called..kena balik keja! Punah,musnah,berkecai,berderai,keciwa,sedey..semua adalah!!! huhuhu!!! paling x best, kesian kat Hubby sebab dia nak jumpa Naufal sesangat..x best jugak sebab aku pun dah dok berangan sakan nak p ambik dia ngan Hubby..bawak balik umah 2-3 hari..maka, terjadi lah lagi adegan sedey2 aku..(mcm selalu!) x tau lah kenapa, aku senang sangat nak nangis lately..

Night b4 he went back! :(
He and His Jr..

Me and My Little Prince
Sebenarnya, kalau ikutkan aku pun x suka nak sedey2 depan Hubby tu, tp aku x tahan la..down ja rasa..Kalau nak dibandingkan situation aku ngn hubby, sepatutnya aku lebih bersyukur dan beruntung sebab bleh jugak jumpa, x pun still bleh buat vidoe call ngan Naufal..compare ngan Hubby yang bleh call je..tapi, nie dah terbalik! Aku nie sepatutnya kena lebih strong sebab x mau Hubby pun lagi sedey kan..tp x bleh la..huhuhu!!

Precious moment..




So, now Hubby pun dah back on duty..Baliknya ke sini? Ntah, maybe lambat lagi..normally dekat a month jugak..dan aku kat sini pulak, asiklah berdoa "Cepatlah masa berlalu" sebabnya:

1) Aku nak balik jumpa Naufal Jumaat nih!


2) Aku rindu dengan dia, Hubby terchenta!!


3) Aku nak gather semula as 1 family!!

4) Aku nak p bercuti..Family Trip! Langkawi..InsyaAllah..



Apa pun..semoga semuanya akan baik-baik saja dan berjalan lancar..May happiness be mine..Mungkin la ada syahdu syahdan sikit later on..tapi biasa lah..dah namanya manusia kan..x perfect..hehehe!!
To Hubby:
Buat keje elok2 k..then bleh cepat2 balik! I luv u and always will..muaahh!!
To My Little Prince (walaupun dia x tau baca, hahaha!!) :
Tunggu mama balik ye, sayang..








4 pssssttt...!:

  1. Hot Mummy said...:

    hai..salamm perkenalan jugak...sedih baca entry ni... memang sedih klau kita terpaksa berpisah2 dengan, suami, anak dan sebagainya..tp hidup mmg perlukan pengorbanan...so bersabarlah yer...

  1. betul jugak kan..kena go on walaupun hati ni sedey ja rasa..huhu!! maybe ada hikmah yang menanti kan..InsyaAllah..

  1. Monamie said...:

    huhu..sabar gee... mona dpt rs ur feeling! hugs kuat-kuat!

  1. huhuhu..tu ar mona..jgn kuat sangat mona..x bleh bernafas dah nih! hehehe!!!