Malang x berbau..

Tuesday, May 26, 2009
Arini aku cuti..terpaksa mintak off today..Huh..sian weh.. :( semalam sebelum p sekolah,dok suka2 gelak sana sini..happy ja rasa..kat sekolah pun sama, rasa best ja tapi dekat nak balik sekolah tu suddenly dapat msg dari my hubby which stated, "yg, abang accident"..huh? berderau darah aku..x ingat apa dah, terus ja balik..x lengah2 dah, kebetulan memang dah waktu balik..apa lagi, terus ja aku pecut balik umah..
Sampai kat umah, tengok motor ..erm, boleh tahan jugak..masuk umah, dok cari org tu..dah jumpa, aku tengok la org yang kena tu..sian..huhuhu!!..dalam hati nasib baik la x teruk sangat..kalau x..? tapi dalam x teruk pun terasa jugak la..ada luka2, then bengkak2 sikit..jadinya terhencot-hencot la bila berjalan..
Macam mana boleh kena? kena ngan sapa?..ha tu la..kata hubby aku, dia jatuh sebab sendiri..x dak langgaq sapa2..jalan tu licin so bila dia break tu..menggelongsor (betui ka aku eja nih?).."ala yg, macam dalam tv tu..yang terseret ngan motor tu..nasib baik x dak kereta lain waktu tu..hish!" Kiranya hubby aku accident sorang2 dia..jalan licin..x pa, yang penting Alhamdulillah dan syukur sangat sebab dia ok.. :)
P/s: Abang, cepat sembuh na..jaga diri!....kepada penunggang motosikal kat luar sana tu, hati2 ya!..bahaya..malang x berbau!!!

3 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    adeh! pali! aku ngan mie doakan cepat2 sembuh! alhamdulillah sikit jaa.. ngeee.. yer aku tauuuu sakit .. huk!

  1. Ibu Ayra said...:

    get well soon en.pali... alhmdulillah x teruk...

  1. thanks na mona+mie..ngn ros sekali..alhamdulillah,x teruk sgt..tu yang siap ketegaq lagi..dia nak jugak p reja..sibuk katanya..huhuhu!!