30 April 2009

Saturday, May 2, 2009
Erm, entry nie sepatutnya aku dah masukkan last two days..tapi x tau apa yang disibukkan sangat ntah sampai aku x sempat nak update kat blog kesayanganku ini..ewahhhh!!! Actually, last two days was my wedding anniversary..yang ke-3 tahun..

Alhamdulillah, sepanjang tempoh 3 tahun perkahwinan nie aku rasa bahagia sangat..Ditambah pulak dengan kehadiran Naufal to our life, menjadikan everything even more perfect than ever..thanks to my hubby yang sentiasa tahan dan sabar dengan karenah aku,hehehe!! kalau gaduh sikit2 tu biasa la..gaduh2 manja gitu..lidah kan lagi tergigit kan..inikan pulak suami isteri..hehehe!!

Sayang sebab hubby x da kat sini. If not, sure kami bleh celebrate sama2..Tapi x kisah lah, coz walaupun x jumpa tapi dia ada called..Itu pun dah memadai pada aku..Thanks for the wishes ya dear..I luv u!!!Semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan sehingga ke akhir hayat..Aminnn...
Kenangan: Majlis akad nikah 30 April 2006, Masjid Tanjung Pauh Jitra,Kedah

To my beloved husband, thanks for everything that u've done for me..I love u so much and always will..May our love last forever and may Allah protect us and our family with His precious blessing..

2 pssssttt...!:

  1. Ibu Ayra said...:

    hepi anivesari riyuzi n hubby... moga kekal ke hujung nyawa...

  1. tenkiu,ros..hehehe..alhamdulillah dah tahun ke-3, harap kekal sampai selamanya.. :)