He'll be back..

Wednesday, May 20, 2009
Kisahnya pada 8.30 am, dekat kantin SKAS..aku dapat call...dekat skrin hp dah nampak "Hubby Platform" (dlm kepala otak dah dok putar2..ala,jgn2 x jadi pulak x?)
Hubby: "Hello, yang.."
Aku: "a-aa..hello"
Hubby: "Ada kelas?"
Aku: "x, kat kantin...nk breakfast..knapa ni bang? x jadi balik ka? (maleh nak buang masa tunggu dia bg tau!!)"
Hubby: "Hish, x lah..sapa ckp?"
Aku: "Mana la tau..kot x jadi pulak mcm hari tu.."
Hubby: "X la, nk bagi tau maybe balik awal skit..sbb transport tukar pukul 11 pg bukan petang, so maybe sampai kl esok malam.."
Aku: "Aik, lambat pulak..bukan naik chopper ker?"
Hubby: "X, naik bot..tu pasal lambat skit"
Aku: "Ya ka...ha,okey2..nak bertolak nanti bg tau yek"
Hubby: "A-aahh..k lah, abang tgh standby ni"
Aku: "Okey2,bye!"
Yuhuuuu..Horeyyy!! Suka nih... Hubby called dis morning cakap nak balik..Maybe sampai sini esok malam la kot..Maknanya, dis week we all bleh la p jalan2..Sian anak aku tu..asik sebut "abah..abah" ja..Maklumlah, dah lama x jumpa..Kalau ada pun asik dengaq suara abahnya ja..rupanya x nampak2!!
P/s: Can't wait to see him!

2 pssssttt...!:

  1. D'aNie said...:

    soooooo sweeeeeet;)

  1. hehehe...gitu la bila long distance D'aNie..dah terpaksa..huhuhu!!!