Huru- hara

Wednesday, May 6, 2009
Huhuhu..!!!! I'm in tense uols!! Mana xnya, dis week memang hactic sangat..rasanya macam x cukup tangan ja..mana dengan set kertas soalan sebab exam dah dekat..dah tu pulak, mana nak check pupils punya exercise book..and nie terbaru nih, nak settlekan pulak LPBS pupils yang dah berlambak-lambak atas meja aku sebab di sent by their class teachers..Hidupku semakin kucar kacir tauuuuu!!


Next week pulak ada Sambutan Hari Guru.tapi peringkat sekolah ja la..So, ada la jugak few preparation yang need to be done before the big day..Aku nih, kunun-kununnya, bawak balik kerja2 tu semua ke umah..tapi, sudahnya macam mana aku bawak ke rumah, macam tu jugak la aku bawak balik ke sekolah ni..heheheh!! Failed!!!


Ya lah, dengan hero nan sorang tu kat umah..kerja smua x jadi..kalau nak buat jugak pun kena tunggu dia tidoq dulu..Maklum sajalah, sekarang nie dia dah pandai imitate apa org buat..so, pantang ada peluang dia pun sama2 nak sibukkan diri..Ditambah pulak dengan lasaknya tu..lagi la berputaq biji mata aku nih..


Hopefully i can finish up everything secepatnya..so that nnti bleh relax and x la kelam kabut..X bleh jadi, aku kena stabilkan balik life aku nih..Ish, semoga berjaya Gee! BERSEMANGATTTT!!! (kununnya untuk motivate diri sendiri ;p)

0 pssssttt...!: