Old Buddies!

Sunday, February 15, 2009
Lupa la nak update kan this one important event..Actually, last 2 weeks (ala, minggu yang aku demam tuu..) aku dilawati oleh member2 lama masa kat U dulu..syok sangat sebab dah setahun lebih x jumpa..They all mai umah, ajak pegi kenduri kawin one of our friends kat sg. buloh nie..At first aku tolak sebab x berapa sihat..Tapi akhirnya aku gagahkan jugak sebab dok pikir kesian la, they all dah susah2 datang cari umah aku yang jauh nih..


My old buddies : Kema, May, Kak Ina and Kak Ayu..
Bila dah lama x jumpa, macam2 la nak dicerita..macam2 nak di update..Betul x? hehehe!! Sudahnya, balik je dari kenduri tu they all lepak kat umah aku sampai ke petang..and, the best part was when keluar makan malam..Mana tau, dapat pulak jumpa my seniors masa belajar dulu..Disebabkan aku x lalu makan masa kat kenduri tadi, maka aku dibelanja makan char kuew teow (betul ka aku eja nih?) kat keramat..Kak Ayu yang suggested that place sebab katanya sedap.
Ni la rupa char kue teow nya..nampak sedap kan?
Fresh Orange yang menambat hatiku kala itu..

Memang sedap, ditambah pulak orang belanja kan..hehehe!! Tapi aku sorang jer yang x habis makan sebab mulut nie asyik rasa pahit ja..Maybe sebab deria rasa aku at that particular time x berfungsi dengan baik..Almaklum sajalah, demam..Paling sedap pada aku waktu tu hanya fresh orange jer..kecewa,huhuhu!Tapi kan, rasanya kalau aku x demam that day sure aku dah senyum sakan sebab that menu is one of my fav ..Rugiiiiinyeeeee! Tapi x pa, nanti kalau ada kesempatan aku akan pegi balik kat tempat tu..to take revenge, hahaha!!



2 pssssttt...!:

  1. Unknown said...:

    Ader yg bujang ker kat c2..kawan2 abg pun byk yg bujang..dudan pun ader..hehehehe..

  1. yang bujang ada..klu diaorang nak try boleh...tapi klu abg,x bleh!hehehe!!!