Bilakah..?

Tuesday, February 17, 2009
Syoknya kalau dapat pegi melancong or bercuti kan?..Idea nan satu nie aku dapat masa tengok Facebook member aku tadi..Tengok gambar2 dia and her hubby pegi honeymoon kat Bali..Cantik sangat scenery dia..Makanya, hati ni pun terus teringin nak pegi bercuti macam tu jugak..Actually aku dah lama dok ajak hubby p sana..Sebab macam best je..Lagipun so far, aku x pernah p holiday outsite negara kita nie..So, teringin tu rasanya normal kan..
Tapi bilakah akan berkesempatan? Soalan nie, aku sendiri pun x tau macam mana nak jawab..kena la tanya hubby aku dulu..lagipun sekarang nie macam-macam nak fikir..and 'macam-macam' tu rasanya mesti didulukan sebab lebih penting!!!Jadinya, isu melancong or bercuti ni mungkin bukan sekarang..huhuhu!
p/s : Abang, bila nak p Bali ni?..Jom la..Huhuhu!!!

0 pssssttt...!: