Lost World of Tambun :)

Wednesday, February 11, 2009
"Buat apa beli mainan tu bang, nak main kat mana tu..? itu kalau main kat pantai sesuai lah!" kata aku kat hubby masa dia belikan naufal mainan last friday..hahaha!! Tergelak sakan aku waktu tu tau..iya lah, dengan dikelilingi batu konkrit nie nak main pasir pantai mana nya..?!!! Jadi, disebabkan ayat aku yang power itu (power ker?), terus ja hubby aku ajak balik kampung tau..dalam hati nih syok gila la..sebab aku dah terbayangkan cuti aku yang bakal terisi..hehehe!!!
Aku pun terus call in laws aku untuk tanya dekat Lost World tu ada tempat ala2 pantai x??? (opss, by the way rumah in laws aku dekat taman tema Lost World tu ok) then, in laws aku kata ada..senyum meleret la aku..dah tau gitu kami pun apa lagi..terus pack bags, balik kampung!..Esok pagi tu, kitaorang dah p awal2..dlm pukul 10 pg mcm tu..excited nih, sbb dah lama x p holiday..lagipun this is the first time for naufal nak main kat tempat ala2 pantai gitu..sebelum nie kitaorang x pernah bawak dia pegi tempat2 mcm tu tau..(sian anak aku!) huhuhu!
Tapi kan, si naufal nie awal2 tu nangis2 jugak..maybe sebab dia takut agaknya..x pernah kan..tapi bila enjin dia pun dah panas..dia pun dah boleh mengalahkan kami pulak..jangan x tau, anak aku tu siap tertido dalam pelampung yang ada ayaq tu lagi tau...hehehe! Tengok keletah naufal memang best sampai kami pun tumpang syok jugak..memang best dapat spend masa kat sana..happy sangat coz it was fun! maklum sajalah, kitaorang nie bukan selalu dapat buat activity mcm nie..kebetulan hubby pun cuti..so, masa yang ada tu digunakan sebaiknya! Erm, walau apa pun, InsyaAllah next time mama ngn abah bawak naufal pegi tempat2 mcm tu lagi ok! kita bleh enjoy!!!..Muaaahhhh!!!





2 pssssttt...!:

  1. Monamie said...:

    yeya!! sonoknya lost world!!! ;D

  1. hehehe..syok mona! jom ar p sama..nnti bawak hafiy..bleh kawan ngn naufal!