Inspirasi..

Monday, February 16, 2009
Aku baru saja view, Laman web: puisitepijalan.blogspot.com hak milik fynnjamal, one of my Jr. masa dekat U dulu..Kenapa aku tetiba cerita pasal blog ni?? Sebab bagi peminat puisi seperti aku, aku rasa...

  1. ia menarik
  2. ia boleh dijadikan inspirasi
  3. ia bagi ketenangan
  4. karyanya ikhlas
  5. perkataannya walau ringkas tapi maksudnya mendalam
  6. ia ada kalanya menginsafkan
Si penulis, Fyn yang aku kenal memang berbakat..Seorang yang berterus terang dan berani..Sedikit gila2 tapi ikhlas dalam apa yang dia buat..Lincah, ramah dan pandai bawak diri..Itu yang aku tau..Lainnya terpulang pada penilaian sendiri..
Aku terpanggil untuk melewati blog ni melalui seorang teman (Thanks May!)..Katanya blog ini selalu jadi pilihan adik dia di rumah..Interesting, katanya lagi! Yup, memang interesting and sooooo inspiring..Betul! X percaya, view la sendiri!
Bagi peminat puisi, aku cadangkan visit puisitepijalan.blogspot.com ni..Hayati setiap bait2 ayat, dan tiap patah perkataan..Karya dari seorang anak muda yang berbakat dan bersemangat, Fynjamal..
p/s: Semoga enjoy,ok!

0 pssssttt...!: