Akhirnya!

Sunday, February 15, 2009
Akhirnya dapat jugak aku tengok gambar kawin my best friend si Nazariah a.k.a Yayah..Bukan apa tau, masa kenduri kawin aku dulu susah2 dia datang, jadinya bila x dapat pegi kenduri kawin dia aku rasa frust sangat, sedey pun ada..huhuhu!
Cuma aritu ada x best skit sebab janji asalnya nak jumpa dia and her hubby tapi x kesampaian sebab suddenly, dia ada hal kat Banting, :( x per lah..Nak buat macam mana kan..Apa pun, tima kasih bebanyak to the newly wed sebab susah2 jugak hantaq gambar tu untuk tatapan aku yang kempunan nih..Thanks Yayah!! Know what, You look so stunning in that wedding dress tau! Cantik sangattttt..!!!!
This is the newly wed, Yayah and her hubby, Sham..( sori yer, a bit blur sebab ni old pic, if not mistaken thn. '07 punya)

Tapi, on the same day..hari aku jadi best balik sebab dapat jumpa sorang lagi kawan bek ku..hahaha! Si ruziyatul mona..hehehe!..Syok sangat dapat sembang dengan dia..Last sekali jumpa pun before raya haji tahun lepas..masa tu aku ngan hubby visited her and her new born baby, hafiy..To Mona, thanks for the murtabak yek and be strong k!!
Lepas ni, x tau la bila boleh jumpa kawan2 lama lagi..It seems like susah sangat dah nak hang out together sebab komitmen masing2..to my dear friends( i know u know who u are kan..), bila kita boleh hang out macam dulu nih? Errrmm, I really miss our good times together tau.. :( Sedeeeyyyyynyee...Huhuhu!






0 pssssttt...!: