Hari-hari yang x best..

Monday, February 2, 2009
Balik dari KOKO aritu x tau kenapa aku demam pulak..Badan semua sakit2..Jadinya aku makan je uphamol 650 sebab selalunya kalau makan tu konpem aku sihat balik..Tapi kali nie uphamol pun x berkesan..3 biji uphamol tu x berkesan!..Dah solat aku pun tido, tapi lebih kurang pukul 3 pagi mcm tu aku dah x senang duduk..Kepala rasa berat sangat n sejuk gila..Bayangkan, aku x bukak kipas pun still rasa sejuk..Aku bgn rembat lagi sebijik uphamol..Sampai ke pagi aku mcm tu..


Esoknya, disebabkan dah mmg x tahan, aku drive jugak pegi klinik..nasib baik patient x ramai waktu tu(weekend)..Then, doktor check katanya panas badan aku dh dekat 40c..Patut la rasa mcm nak pitam ja..Doctor tu ada gak cakap klu x sihat lagi sampai Rabu, kena pegi jumpa dia balik, untuk buat blood test sebab takut denggi..Issh, mintak simpang..Takuuuuuuttt!..But so far alhamdulillah, aku dah rasa ok skit..Tengah mengikut arahan dontor, Makan ubat setiap 4 jam!


Ni la rupa ubat2 aku..nak habis dah nie..!


0 pssssttt...!: