Muhammad Faid Elman

Sunday, September 22, 2013
Salam & Hi 

 Sorry, berpunca dari dah lama berhenti bergiat aktif dalam penulisan blog nih, maka x sempat la update kelahiran ahli baru kami..hehehe! X kisahla kan, biar lambat dari x dak langsung. X gitu?? Hehehe!!

 Introducing the new family member, Elman!

23 Mei 2013, aku selamat lahirkan seorang baby lelaki di PCMC, itu maksudnya tu 4 bulan lepas yer uols. Waktu kelahiran lebih kurang pukul 12.30 tengahari gitu. Berat baby pulak 3.4kg. Weight range nih lebih kurang sama dengan abang & kakaknya jugak. Hehehe!!

 Yup! kali nie pun melalui pembedahan jugak cuma yang lain sikit sebab cukup2 37 minggu bersalin. Then kali nie aku sempat la jugak rasa sakit nak bersalin sebab past labour experince x pun rasa sakit2. Menyerah diri tetap menyerah diri cuma kali nie sempat la rasa menahan sakit bagai, hehehe!!


Ha..inilah bam-bam saya..hahaha!!
Muhammad Faid Elman bin. Mohd Fazli.


Sekarang Elman dah masuk 4 bulan.Tengah gigih jugak tu sebab dalam proses nak meniarap. Harap2 cepat berjaya ya Elman sayang.. Hehehehe!! Ha, selain tu tengah suka main air liur dia jugak..Bak kata orang tua2, habis la gugur rambut mama sayang ooii, huhuhu!!

Maka dengan lahirnya Elman nih..bertambahlah ahli keluarga kecik aku. Dengan itu jugak ini bermaksud salah satu daripada wishlist aku dah tercapai. Alhamdulillah,Yeayyy!!

Semoga sayang mama membesar dengan cemerlang dan terbilang yek.. :)












0 pssssttt...!: