Sentap ok!!

Friday, February 11, 2011
Dah masuk hari ke berapa dah  skolah lps cuti, tp mood still tunggang terbalik na..aura tekun x sampai lagi nih, yang ada hanya aura penyegan (kawan2 sila rujuk kamus bahasa utara ya..klu ada) saja,hahaha!!Lg x best sbb hati tgh tersentap ngan seseorang (Hoit! org itu bkn hubby saya ok! ) Akibatnya, aku rasa itu jugak telah menyumbang  kepada ketiadaan mood yang sgt melampau! 

Sangat x suka ok! Aku kecik hati? Memang!! Aku jelous? A-ah, memang!! Sapa x stress kalau  berat sebelah ja. Padahal aku pun bukan org lain, family jugak! Haih, bila pk2 baliklah kan, ntah kat mana la silapnya sampai berlakunya 'double standard' nih. Sentap ok!!! Iyalah, dgn aku 'sunyi sepi' ada mcm x da ja. Tp dgn the other side 'meriahnya!'..So, it's kinda hurt and clearly unfair tau!

Kalau bersuara karang lain jdnya, aku ni pulak stylenya kalau dah mulut bercakap nanti ayaq mata pun sama naik, meluncur laju mcm apa apa yg keluar dari mulut. So, NO WAY!!  Bek x payah. Sah2 x tercapai objektif nanti + rasa respect tu pun rasa macam melimitkan jgk. Akhirnya, aku pilih berdiam diri ja, buat hal sendiri rather then dok tgk free show yg menyakitkan hati. Aku x kuasa ok..huhuhu! Sudahnya aku la stress sesorang, menahan perasaan , dn rasa x puas hati itu! Uwaaaaaaaa!!! 

Kesimpulannya pada pandangan aku..
Like it or not org sendiri. Dah kalau flownya begitu who am i to question kan? Jadinya, biarkan saja. X kan nak paksa! Asalkan mereka bahagia.. :)

"Hey, kamu!
Saya syg kamu, sbb kamu keluarga sy. 
Tp sy rasa kamu x fair pada sy. 
Sy rasa kamu lupa sy jgk sebahagian dr kamu. 
Sy juga perlu perhatian kamu.
Tp sy rasa kamu lupa smua itu. 
Jd, apa sbenarnya salah sy?
Satu lagi!
Sy jealous bila tgk kamu dgn mereka.
Mesranya x sama bila kamu dgn sy (eh, tp ada ke masa kamu dgn sy?)
Rasanya ada, cuma sy pd kamu mcm x ada.
Kalau begitu kesnya, 
Kamu rasa apa perasaan sy? 
atau kamu mmg x kisah apa sy rasa?
Hurm..iyalah, kamu mmg x kisah rasanya. 





2 pssssttt...!:

  1. sedih aih baca...i know who that!!!hahahaha..
    sabar je la..

  1. dah tau? hehehe!..bersabaq la ni along oiii..lain benda x bleh buat pun..achik pun malaih nak layan dah, buang karan!