Aku @ 2011

Friday, February 4, 2011
Ini n3 aku yang pertama untuk tahun 2011 nih..Sangat2 berharap agar tahun ni akan jd lebih baik dari tahun2 sebelumnya..Aminnn..Hurm, sejak dua menjak nih kinda lazy menjenguk blog sendiri as i felt like x dak apa benda sgt yang nk di updatekan..Terasa macam life pun boring ja..hari2 pun aku buat benda yang sama..Oleh yang demikian rasanya lebih baiklah aku 'merayap' ke blog org..Kiranya ziarah menziarahi gitu..Kalau x dapat berjalan mana pun, berjalan di alam maya ni pun kira orait la nih..

Bila dah melawat blog kawan2 nih, bersemangat la nak majukan blog sendiri..walaupun x tau la bertahan lama mana...Ha3x! (ok la yek, setidak-tidaknya niat dah ada..ya x?) Terasa sangat kagum ngan skill kawan2 lain menulis blog, n hopefully aku pun can be like one of them nanti..InsyaAllah.. :) (kengkawan, sila beri sokongan na..terima kasih!)

Aku ingat lagi nasihat seorang kawan few years back bila aku tanya pendapat dia bab nak create blog nih. She said:

" If hg nk buat blog biaq ada identiti jie..ikhlas..jangan ikut2 style org lain..baru ada kepuasan diri..Hasilkan sesuatu dari hati sendiri..Samaada orang suka atau x, terpulang pada diri masing2..

Dulu aku x ambik port sangat of what she said..tapi bila masa berlalu ni aku fikir, apa yang dia kata tu sangatlah betul! Jadinya, aku pegang kata2 tu sampai sekarang..Biarpun sometime n3 yang terhasil tu nampak sangat poyo atau pun x penting, tp..ada AKU KISAH?? Walaupun x glemer, yang penting aku suka..hehehe! 
Sekian.


0 pssssttt...!: