Iftar yang best..

Monday, September 7, 2009
Akhirnya terlaksana jugak..kemarin(semalam) dah plan nak berbuka posa ramai2 dengan member2 sekolah dulu..semenjak masing2 sibuk nie susah sangat nak lepak sama2..nie dah ada peluang, memang x dilepaskan..tapi tu la, ada jugak sedikit ralat sebab x semua bleh join..kalau x mesti lai best..sure lagi riuh rendah!!!!
Family aku..
Antara yang dapat datang..

Erm, tadi kami berbuka dekat Restoran Intai-Intai..nie 1st time aku ke sana..location dia gak tersorok skit tapi the place was not bad..makanan yang ada pun sedap2..kiranya puas hati la makan kat situ..cumanya tadi masa nak solat tu timbul masalah skit sebab bekalan air macam ada problem..and lagi satu aku rasa kalau owner dia buat sinki dekat every station sure lagi best coz x semua org makan guna sudu ngan garfu kan..sebabnya tadi macam adventure skit time nak cuci tangan..hehehe!! apa pun it was only a suggestion..depend pada owner dia la kan..ya x?Restoran Intai-Intai..
(opsss! sori yek..gambar nie blur..aku ambik kat website je..malam tadi terlupa amik la..hehehe!!)


Food yang ada kat sana..sedap...!
Berbalik pada hal kami tadi..riuh rendahnya tetap sama walaupun kami nie cuma ada 9 orang..nie x termasuk ahli2 yang di bawah umur k....hahaha!! Macam-macam topic yang timbul..maklum sajalah kan, dah lama x jumpa..tapi kan, kalau selalu jumpa pun memang riuh jugak..so, x dak beza sebenaqnya..ya tak geng?
Seronok sangat dapat berbuka sama2 tadi..walaupun x lama sangat lepak sebab baby amsyar dah ngamuk..and ada yang nak kerja esok..aku tetap puas hati..sebab we did spent the quality tu time sama2..itu yang penting! harap2 pasnie ada lagi la activity macam ni..kan..kan..kan..InsyaAllah... :)

6 pssssttt...!:

  1. Farah said...:

    nampak cozy la restoran ni..kat mane ek intai2 ni?

  1. kat sini farah..

    RESTORAN INTAI-INTAI,
    Backyard lot 378, Jln Ampang Ulu Kelang,
    (Highway MRR2), 68000, Selangor.

    tempat tu lepas skit dari zoo negara..restoran tu macam tersorok skit..dekat belakang pusat servis honda n kedai perabot..

    try la p sana..

  1. oit..bila plak nk buka posa ngan aku?

  1. aku ok..hg tu la yang selalu bz..kalau jd bg tau la bila..hehehe!!