Happy Birthday, Dear..

Sunday, September 13, 2009
13 September 2009..arini a bit special skit coz today birthday Hubby yang ke-28..tapi tu la..sayang skit la x dapat nak celebrate sama sebab hubby still kat offshore lagi ..nak x nak pun kena tunggu dia balik then only nak celebrate..
X kisah lah kan..yang penting aku dah wish, when he called tadi..a-ah,terbalik!! patutnya aku yang call dia kan..but then sebab dia kat offshore sana and coz aku x leh call dia..dengan sewenang-wenang dan mudahnya! maka, dia la yang kena call aku..hehehe!!!
The King of our hearts..
Happy birthday dear husband...and, here's the birthday song for u, my beloved husband..and the dad to Naufal, of course! :)
Happy birthday to you..Happy birthday to you..Happy birthday to 'Abah..'
Happy birthday to youuu..
(time scene nie tolong imagine kunun-kununnya aku tengah nyanyi ngan naufal k..hehehe!!)
*** To my husband..***
Selamat ulangtahun ke 28 yer..semoga dipanjangkan umur..dikurniakan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki..mama ngan Naufal love u so muchhh..muahhh!! ;)

0 pssssttt...!: