Kebetulan yang best!

Monday, April 20, 2009
Hubby dah balik ke darat last sunday..Dia off for 1 week..Ok la tu, sebab luckily he's here when i needed him the most..sedikit terubat la sakit hati aku tu..weeks before we've agreed nak celebrate anniversary kami yang ke-3 lebih awal sebab masa exact date tu nanti he'll be back on duty..x dapat la nak celebrate sama2..
Jadinya, few days sebelum hubby aku balik, aku pun belikan hadiah untuk dia..Ari isnin tu kitaorang pun decide nak exchange present sebab katanya dia dah belikan..Sukanya hati nih! Excited tu..Kami pun exchange la present tu..
Masa tukar tu dalam hati nie aku dok berbisik, "apsal la kotak nie macam sama ja..saiz nampak sama,berat pun lebih kurang sama?" "ish, x kan la sama hadiah kot?"
Jeng..jeng..jeng...!!!!! Erm, patut la features dia nampak sama sebab ia dah memang sah2 sama semuanya..Hadiah kitaorang sejibik sejibun..Hahaha!!! X sangka la gitu pulak jadinya..Sudahnya masing2 tergelak sendiri..Tu la aku cakap ini kebetulan yang memang best..ahaks! Apa pun, thank you so much ya bang for this wonderful present..I really need it (kan hp aku kena curi aritu..)

To hubby: Abang, may Allah blessed our love and marriage, and may it last for ever..You are everything to me and i cherish every moment since u first entered in my life. Thanks a lot dear..Luv u so much, muahhhh!! ;)

0 pssssttt...!: