Dia dan keretanya..

Friday, April 3, 2009
Dok tengok mainan Naufal, aku ni tersenyum sendiri..Kisahnya, cuti lepas aku sempat balik kampung..Seronok la tok ngan wan dapat jumpa Naufal..Tambah syok melayan si kecik tu sebab sekarang ni Naufal dah bleh sebut 2-3 words (walaupun bunyinya kadang2 pelik)..hehehe!!!
Salah satu fav. dia "lowiii'..hehehe!! Sudahnya, bila dah kesian asik dok sebut ja mak aku belikan dia lorry mainan..Kalau tengok dia main memang puas hati, mana tidaknya jangan katakan tolak, siap dia naik duduk atas lori tu..hahaha!!! Sambil tu mulut dok sebut lagi, "lowiii,lowiiii"...benda tu patutnya ditolak, tapi dia naik duduk..Mana boleh!Sian dia..
Kebetulan, dua hari lepas tu aku ngan family p padang besar..Sekali ternampak la kereta mainan..Kali nie, besar sikit dan memang khas boleh duduk..Teringat la dekat anak teruna aku tu, maka terjadilah tawar menawar antara aku dengan tokey kedai..Bila dapat harga yang bagus, aku pun x pikiaq panjang terus ja beli..Puas hati dan rasa aku memang berbaloi beli tau, sebab Naufal suka sangat main kereta tu..X caya tengok la sendiri..hehehe!!


0 pssssttt...!: