Naufal dapat hadiah!

Sunday, October 26, 2008
Tengah check apa tu, Naufal?

Ni lah basikal yang tokwan beli..

Walaupun x sampai, redah jer kan Naufal!



Bergaya x saya?

Aku pun tumpang posing jugak..hehehe!!!

Alkisah....Pagi tadi aku received call dari bapak mertuaku..Katanya, asik teringat kat Naufal jer. Jadi aku pun cakap, "Kalau macam tu, abah mai sini la"..Then, selang beberapa jam they all pun sampai..Uik, but b4 that, putus jer line hp aku pun apa lagi, mcm lipas kudung! Aku pun terus la kluarkan bahan-bahan (apa yang ada dalam fridge) yang nak dimasak, then mandikan naufal, suapkan dia makan then at the same time jugak sambil-sambil masak.


Nasib baik menu aku hari nie simple jer iaitu, kari ikan, sambal ayam, telur dadar and sayur campur..hahaha!!Abihhhh...dah itu jer yang aku sempat, dan itu jer bahan-bahan yang ada dalam fridge..Apa nak buat kan? Itu pun nasib baik lepas makan si Naufal tido..Kalau x?..Apa pun Alhamdulillah, selesai jer masak diaorang pun sampai..dan masa tu jugaklah si Naufal ni bangun..kebetulan kan..? Nasib you!!! Hehehe!!!

Hah, Naufal pulak apa lagi kan..Bukan main seronok la dia..Nak-nak lagi tokwan dia datang bawak present.. Nak tau apa?..Erm, Naufal dapat basikal!! Haha, lawak jer tengok dia naik..Ya lah, mana x nya, kaki dia x sampai lagi..Nak kayuh pun x pandai, tapi jgn kan pandai, sampai pedal pun x..Tapi satu yang aku perasan, bukan main syok lagi si Naufal..Both in laws aku pun sama jugak..Mungkin sedikit terubat rindu diaorang bila tengok telatah Naufal dengan basikal barunya itu. Terima kasih ya mak-abah sebab susah- susah datang siap dengan hadiah lagi..Terharunyerrrr...

0 pssssttt...!: