Keje..keje..keje..!

Tuesday, October 28, 2008
Tekun...

Seronok nak holiday..

Merenung masa depan..


Esok aku dah keja balik..walaupun cuti aku kira extra daripada orang lain, tetap rasa macam x cukup. Arrggggghhh.....tak sabar rasanya nak tunggu cuti sekolah!! Sebabnya aku nak balik kampung. Nak dok kat umah pun tinggal aku berdua jer ngan Naufal. Jadi, x da maknanya! Lebih baiklah aku menghabiskan masa cutiku yang panjang tu kat kampung, tanah tumpah darahku gituuuu..Eh,asik dok pikiaq nak balik kampung jer kan aku nih? X sesuaiiiii uuuuu...!!

Minggu nie mungkin life aku akan jadi huru hara skit sebab pupils dah nak periksa..So,dis week ala-ala study week la gitu..Early Nov ni dah start periksa akhir tahun..Aku dah dapat bayangkan kehuru haraan yang bakal aku hadapi..Sebab,selalunya bila pupils selesai exam, berset-setlah answer papers yang nak kena check..In my case, all together ada la lebih kurang 270 set gituuuu..Tapi itu standard la kan..Erm, yang pasti marks kena siapkan cepat-cepat sebab other class teahers nak kena buat marksheet bagi menentukan ranking pupils dalam kelas.

Itu lah dia, aku pun class teacher jugak and as one of them aku pun kenalah prepare marksheet untuk dibuat analisa and at the same time readykan report card to be distributed to parents. Ops! Other than that, nak kena update data periksa jugak..Huhuhu!!! X per la kan, dah tanggungjawab kan..Mesti di selesaikan! Cayok! Cayok! Bersemangat!

Ni one more thing, actually pihak sekolah ada buat camping kat Perak right after exam..It sounds interesting kan..aku pun dah lama x join activity macam tu..Last sekali masa kat maktab dulu..But what to do, coz kalau aku pegi sapa pulak nak jaga Naufal?..Looks like have to pass la..Huh, nak kena plan family holiday la right after hubby come back from his duties..Kalau x, sian aku ngn Naufal...Huhuhu!!











0 pssssttt...!: