Angin malam kah??

Sunday, February 7, 2010
Dah sampai umah..Just came back from shah alam nih...mulanya td plan nak kuar dinner je..alih2 hubby ajak ronda plak..nak balik pun awal lagi katanya..tu yang tetiba redah uptown shah alam tu..hehehe!

Naufal?..usung jugak ler..after dinner td dia tetido jap dalam keta..sampai je uptown tu cerah matanya..hahaha!!..ramai wei manusia kat sana tadi..x ckp la kan dah namanya malam minggu mmg lah gitu keadaannya..ya x? kitaorang x beli papa pun tadi just round menghabis masa macam tu ja..dah boring pusing, terus balik..

B4 balik drop jap kat kedai mamak..hubby ckp nak minum..aku ikutkan ja la..n jgn x tau uols, anak teruna aku pun sama ligat actionnya walaupun dah pagi buta..hahaha!! takut gak dia buat perangai..tp, nasib cool ja..selamat!! Balik je..dua beranak tu terus flat..skarang ni dah tenggelam ngan mimpi dah rasanya..tinggal aku jer nih..hehehe!!

Ala...pasni aku pun sudah mau tido..sbb layout blog pun dah siap..jdnya diriku ini bleh tido dengan tenang..mula ptg td lagi tp x siap2 jugak sbb banyak halangan gitu..kejap nak jalanlah..nak p makan lah..nak beli barang lah..semua ada..ni dah siap nih, puas hati skit..hehehe!!

K, jumpa uols lagi..mata sudah ngantuk u..daaaaaa.... 

Eh2..aku ada gak few things nak share..nak cita..tapi in the next n3 lah yek..sekarang sudah x berdaya..huhuhu!!

daaaaa.... ;)


0 pssssttt...!: