Sekejapnya masa berlalu..

Sunday, December 14, 2008


Lagi dua minggu 2008 akan berakhir..Bila dikenang-kenangkan balik sepanjang tempoh 8 tahun nie banyak suka dan duka yang berlaku..Alhamdulillah, semuanya dapat diharungi dengan baik..Ya la kan, sebagai manusia kita memang x akan lepas dari dugaan..Tapi aku bersyukur, sebab sedikit sebanyak dugaan-dugaan yang mendatang tu dapat mengajar diri aku ni supaya menjadi lebih matang..

Erm, ingat dulu...mulanya dari zaman sekolah2, ada rezeki dapat tawaran sambung pulak di IPTA, then rezeki jugak sambung lagi di Maktab dan akhirnya sekarang dah kerja..Syukur sangat! Alhamdulillah..!! Sama jugak dalam perhubungan, bermula sebagai kawan, kemudian pakwe-makwe (hahaha!!), then bertunang (2 1/5 tahun tuuuu!!!) end up kawin and now aku gumbira sangat with a son to complete our married life..Soon kalau bertambah ahli, lain cerita ha..!Itu next chapter k...Semua2 ni memberi banyak kenangan yang bermakna dan x dapat aku lupakan.. Sampai sekarang pun, kalau jumpa kawan2 lama kami masih boleh tergelak besar bila teringatkan kenangan2 tu..(gals, u know who u are kannnnn?)

Apa pun hopefully tahun baru yang bakal menjelang nie akan membawa lebih kebahagian dan kegemilangan..wah,gitu! Aku dah banyak simpan azam untuk tahun depan nih..Ada azam yang di bring forward, and ada jugak azam2 baru yang aku target..Hahaha!

Yang paling penting semua doa dimakbulkan.."Semoga kami sekeluarga hidup aman dan harmoni..dimurahkan rezeki, dan juga diberkati selalu"..Bukan itu saja tau, aku doakan untuk semua jugak..kawan-kawan, sahabat handai saudara jauh dan dekat..Semoga kita semua mendapat keberkatan dan kebahagiaan..Amin...

2 pssssttt...!:

  1. fasa_8587 said...:

    akak tmbh la lg crita menarik dlm blog..buh byk2x gmb naufal.mcmna nk wat blog?

  1. la..dah update la ten..check la fr time to time..ten register kat blogspot.com..kat situ ada manualnya..