PIBG

Friday, March 6, 2009
Haha..esok ada meeting ngan parents a.k.a PIBG.. dan bila sebut bab PIBG ni, macam macam boleh jadi..kalau tahun lepas, lawan berbahas sakan disebabkan hal perbelanjaan..tahun nie x tau macam mana pulak..harap2 x la jadi macam yang sudah2..
Macam ada satu tempat ni (lokasi dirahsiakan!), meeting sampai ke petang..x berhenti kat situ disambung lagi sampai ke malam sebab x mencapai persetujuan penuh bila ada usul yang dibahaskan..huh, dasatkan? Jenuh, mau kusut otak lepas meeting tu kan? Isssshhhhh.....
Pada dasarnya persetujuan untuk satu2 usul memang perlu, tapi semuanya mesti lah bertolak ansur..Kalau masing2 nak ikut kepala otak sendiri alamatnya, x selesai la masalah nanti..Dan lagi satu, setakat yang aku perhatikan..ada kalanya, kita nie lebih suka menggunakan emosi.. dan bukannya akal fikiran..Nak2 lagi ditambah sikit dengan ego sendiri..jadinya masalah bukan selesai, tapi tambah kusut..Itu yang buat keadaan bertambah teruk..
Ada jugak yang suka menunding jari pada kesalahan org..Itu tak betul,ini tak betul..Tapi bila sampai masa dia, pandai pulak dia mengelak! Macam2 kan..
Erm..Apa2 pun, harap2 esok semuanya akan berjalan dengan lancar..World peace!!..Aminnn!

0 pssssttt...!: