Sesi baru..

Saturday, January 17, 2009
Tahun nie aku dah tukar ke sesi pagi..awalnya macam2 yang aku fikirkan..sedih ada, konpius ada, tensen pun ada jugak coz aku takut x boleh nak sesuaikan diri..but somehow, everything turns to be the other way around..like what my hubby used to say.."jangan risau la yang, take it as a challenge, always think positive and enjoy life.." thanks abang! Coz y? I think without his support, maybe aku masih terawang-awang lagi..

Erm, ramai jugak yang bertanya..seronok ke x dah ke sesi pagi ni?..Macam mana nak jawab yek..Actually, both pun ada pro and con jugak..But as for me, aku dah malas nak fikir hal yang remeh temeh..Dah disuruh ke sesi pagi, maka aku pun ikut la arahan tu..Takut nanti, masalah lain pulak yang timbul..X ke susah nanti..Alhamdulillah, so far semuanya berjalan dengan baik..Aku sendiri masih dalam proses menyesuaikan diri..hehehe!!

Satu yang paling best, now i can spend the whole evening dengan Naufal..Dapat la melayan karenah dia, nak main basikal la..Nak jalan-jalan la..hehehe!..Bukan apa ok, before this aku ambik dia kat nursery pun dah lewat petang..Sampai rumah pun dah maghrib..Then dapat main kejap ja ngan dia sbb dia pun dah ngantuk..Siannn dia..

Apa pun aku akan cuba buat yang terbaik..itu antara azam aku tahun nie..berjaya ke x, itu kena tunggu..Yang pasti aku akan cuba capai azam aku tu..cayok! cayok!

0 pssssttt...!: